Ieder jaar ontvang je van RegioBank een jaaroverzicht. Vanaf februari 2022 krijg je dit overzicht alleen nog digitaal in Mijn RegioBank via het Internet Bankieren. Mogelijk ontving je voorheen het jaaroverzicht nog op papier, dat verandert dus.
Internet Bankieren
Heb je al een tijd geen gebruik meer gemaakt van Mijn RegioBank of kan je niet meer inloggen via Internet Bankieren? Dat kan gebeuren. Je vraagt dan makkelijk opnieuw toegang aan bij onze Zelfstandig Adviseurs op de vestigingen of via regiobank.nl/service/online-bankieren. Dan kan je daarna weer de voordelen ervaren van Mijn RegioBank, jouw persoonlijke online bankomgeving.
E-mail over digitaal jaaroverzicht
Je hebt in december 2021 een e-mail van RegioBank ontvangen over deze verandering, als je gebruik maakt van Mijn RegioBank. Handig om te weten is dat RegioBank nooit e-mails met een directe link naar de inlogpagina van Mijn RegioBank stuurt. Er wordt alleen direct verwezen naar regiobank.nl.
Zakelijk of geen Mijn RegioBank?
Er is geen verandering als je een zakelijke klant bent of een particuliere klant zonder Mijn RegioBank. Dan ontvang je de jaaropgaven nog gewoon per post. Toch nieuwsgierig naar de persoonlijke online bankomgeving en jouw eerstvolgende jaaropgaven digitaal ontvangen? Loop binnen bij de RegioBank vestiging bij jou in de buurt.
Vragen?
Heb je een vraag over dit onderwerp of wil je meer informatie over Mijn RegioBank en de mogelijkheden? Neem dan contact op met jouw Zelfstandig Adviseur in Gorredijk, Grou, Harlingen, Sneek of Steenwijk. Wij helpen je graag.